521: Am luptat, am pierdut, încă 25 de ani de orbire!

Florin Ioan Bojor - CL Bistrita

Florin Ioan Bojor – CL Bistrita

„Am luptat, am pierdut! Încă 25 de ani de orbire!

Sunt cu conştiinţa împăcată că, de cinci ani, de când am revenit din Spania, am luptat să îi conving pe cetăţenii din comunitatea mea că singura cale de a opri dezintegrarea poporului, plecarea definitivă şi de a reda speranţă, este societatea civilă.

În 1990, în Duminica Orbului, majoritatea cetăţenilor au ales în continuare sistemul mesianismului politic, adică stăpânul şi ai lui, tătucul cel bun care ne dă, atunci când vrea, lapte, ouă, brânză, etc.

După 26 de ani, în Bistriţa, suntem 521 de persoane, adică 1% din populaţia reală a oraşului, care credem în democraţie directă, în implicare cetăţenească, în societatea civilă.

De data aceasta, tot în Duminica Orbului, am votat pentru alţi 25 de ani, nu noi, cei 521 de persoane am pierdut, ci întreaga comunitate, toată comunitatea, prin neparticiparea la vot şi prin alegerea în continuare a sistemului partidelor politice.

Acum eu trebuie să fac un pas în spate şi îl voi sprijini pe orice cetăţean care luptă şi crede că singura salvare o reprezintă societatea civilă. Asta ne-am dorit, asta merităm!”

Prof. Florin I. Bojor

About Florin Ioan Bojor

teolog, filosof, traducator, jurnalist si politician roman. teólogo, filósofo, traductor, periodista y político rumano. theologian, philosopher, translator, journalist and politician Romanian.

Posted on Iunie 6, 2016, in Opinii şi Activităţi and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

