Azi împlinesc 31 de ani!

Florin I. Bojor si Filip Ioan Bojor

Florin I. Bojor si Filip Ioan Bojor

Dragi prieteni, vă mulțumesc frumos pentru urările voastre, deși la mulți dintre voi eu nu v-am scris cum ar fi trebuit să o fac de ziua voastră. Îi mulțumesc frumos lui Dumnezeu pentru fiecare clipă pe care o trăiesc și mă bucur de fiecare moment petrecut cu cei dragi, mai cu seamă de zâmbetul senin cu care mă întâmpină acasă fiul meu. Cât despre viața publică și profesională nu vă ascund faptul că sunt dezamăgit. Deși m-am întors în țară plin de vise, speranțe și energii spre a le pune în slujba comunității și în special a copiilor acesteia, observ pe zi ce trece că prezența mea nu este necesară societății românești…

Cu prietenie,

Florin I. Bojor

About Florin Ioan Bojor

teolog, filosof, traducator, jurnalist si politician roman. teólogo, filósofo, traductor, periodista y político rumano. theologian, philosopher, translator, journalist and politician Romanian.

Posted on Decembrie 11, 2014, in Opinii şi Activităţi and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasă un răspuns

