Vă mulţumesc pentru felicitări!

Ziua lui Florin Bojor

Ziua lui Florin Bojor

Ieri, 11 decembrie 2012 a fost ziua mea de naştere şi am împlinit 29 de ani. Doresc să vă mulţumesc tuturor celor care m-aţi felicitat direct, m-aţi sunat sau mi-aţi scris. Mă bucur că v-aţi adus aminte de mine şi vă sunt recunoscător pentru urările de bine pe care mi le-aţi adresat!

Vă mulţumesc frumos!

Moltes gràcies per les seves felicitacions!
Ahir, 11 de desembre de 2012 va ser el meu aniversari i vaig complir 29 anys. Vull donar les gràcies a tots els que m’han felicitat directament, o m’han trucat o m’han escrit. M’alegro que us heu recordat de mi i em sento agraït pels bons desitjos que m’heu enviat!
Moltes gràcies!

Muchas gracias por sus felicitaciones!
Ayer, 11 de diciembre 2012 fue mi cumpleaños y he cumplido 29 años. Quiero dar las gracias a todos los que me han felicitado directamente, o me han llamado o me han escrito. Me alegro por recordarse de mi y me siento agradecido por los buenos deseos que me habéis enviado!
Muchas gracias!

Thank you for your congratulations!
Yesterday, December 11, 2012 was my birthday and I’m 29 years old. I wish to thank all those who have congratulated me directly, or have called me or wrote me. I’m glad you remembered me and I am grateful for the good wishes that you sent me!
Thank you very much!

Prof. Florin I. Bojor

About Florin Ioan Bojor

teolog, filosof, traducator, jurnalist si politician roman. teólogo, filósofo, traductor, periodista y político rumano. theologian, philosopher, translator, journalist and politician Romanian.

Posted on Decembrie 12, 2012, in Opinii şi Activităţi and tagged , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. La multiii anii domnu profesor !

Lasă un răspuns

