De ce n-a lăsat până acum Primăria Bistriţa Panourile Civice: Vreau Morală de la Parlamentarul meu?

Panouri Civice: Vreau MORALA de la parlamentarul meu?

Panouri Civice: Vreau MORALA de la parlamentarul meu?

Sâmbătă, 10 noiembrie 2012, subsemnatul Florin I. Bojor am pus 4 cearşafuri albe pe care am scris cu vopsea neagră: „Vreau Morală de la Parlamentarul Meu?” pe două proprietăţi private ale familiei mele (str. Apicultorilor şi str. Ulmului) şi altele două lângă drumul 17C spre Năsăud şi Drumul Cetăţii, Bistriţa.

Acţiunea respectivă a fost făcută în conformitate cu Constituţia României ART. 30 – Libertatea de exprimare: (1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile. Şi (2) Cenzura de orice fel este interzisă…

Vreau Morala de la Parlamentarul meu?

Vreau Morala de la Parlamentarul meu?

După 4 ore, deja Poliţia Locală Bistriţa era la uşa casei mele pentru a verifica dacă am autorizaţie de urbanism pentru a amplasa respectivele panouri civice. Cu foarte mult bun simţ şi respect, poliţiştii locali mi-au dat avertisment (Proces verbal PLO 02532) şi s-a stabilit intrarea în legalitate în termen de 48 de ore.

Duminică, 11 noiembrie 2012 la panoul civic pus pe proprietatea familială de pe strada Ulmului, aflat în apropierea caselor unor politicieni importanţi din judeţ, s-au prezentat, conform relatărilor vecinilor, mai multe maşini cu membrii ai partidelor politice care au chemat din nou Poliţia Locală Bistriţa.

Vreau Morala de la Parlamentarul meu?

Vreau Morala de la Parlamentarul meu?

Fiind contactat de către poliţişti am înlăturat de la vedere toate cearşafurile cu textul: „Vreau Morală de la Parlamentarul meu? campanie civică Florin I. Bojor” şi leţurile pe care erau puse cearşafurile.

Luni, 12 noiembrie 2012 m-am adresat Serviciului de Urbanism al Primăriei Bistriţa pentru a intra în legalitate şi a mai amplasa şi alte panouri civice în oraş cu acelaşi text pe durata campaniei electorale pentru alegerile parlamentare 2012. După ce am întocmit toată documentaţia cerută (taxă, cerere, hărţi care să indice locul amplasării) am depus-o a doua zi, marţi (13.11. 2012). Peste câteva zile am fost contactat de la Primăria Bistriţa pentru a adăuga o mai mare precizie cu poze exacte a locului de amplasare.

Vreau Morala de la Parlamentarul meu?

Vreau Morala de la Parlamentarul meu?

În 21 noiembrie am depus toate pozele cerute şi descrierea minuţioasă a locaţiilor indicate pe hartă (19 poziţii). Abia azi, 6 decembrie 2012, cu o zi înaintea încheierii campaniei electorale am fost contactat de către Primăria Bistriţa pentru a primi rezolvarea cererii mele de amplasare a panourilor civice (cearşaf şi leţ) cu textul: „Vreau Morală de la Parlamentarul meu?”

Acum, mă întreb: de ce oare e atât de dificil să te poţi exprima liber în România, oare nu pentru asta au murit atâţia oameni la Revoluţia din 1989? De ce mesajul „nevoii de morală” sperie atâta de mult? Oare ne este frică de morală? Cum nişte cerşafuri albe pot înfrica partidele politice? Oare campaniile civice nu sunt binevenite la Bistriţa? De ce amenzile din partea Primăriei Bistriţa pot apărea în 4 ore şi răspunsurile cu o zi înainte de expirarea termenului de amplasare cerut, adică după 24 de zile?

Vreau Morala de la Parlamentarul meu?

Vreau Morala de la Parlamentarul meu?

Sunt întrebări la care nu am răspuns… Dacă aflaţi răspunsuri, vă rog frumos să-mi scrieţi pe adresa de e-mail: florinioanbojor@yahoo.com

Vă mulţumesc!

Prof. Florin I. Bojor

About Florin Ioan Bojor

teolog, filosof, traducator, jurnalist si politician roman. teólogo, filósofo, traductor, periodista y político rumano. theologian, philosopher, translator, journalist and politician Romanian.

Posted on Decembrie 6, 2012, in Opinii şi Activităţi and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

