Panourile Civice: Vreau Morală de la Parlamentarul meu?

Panouri Civice: Vreau MORALA de la parlamentarul meu?

Panouri Civice: Vreau MORALA de la parlamentarul meu?

Începerea campaniei electorale pentru alegerile din 9 decembrie 2012 debutează şi în campania noastră civică: „Vreau Morală de la Parlamentarul meu?” cu panourile civice în oraşul Bistriţa şi împrejurimi.

Textul expus pe bannerele civice reprezintă titlul campaniei noastre etice: „Vreau MORALĂ de la PARLAMENTARUL meu?” O întrebare oarecum retorică… Iar pentru a sublinia manifestul nostru de mişcare de conştientizare civică panourile sunt din material textil alb şi sunt scrise manual cu vopsea neagră.

Panouri Civice: Vreau MORALA de la parlamentarul meu?

Panouri Civice: Vreau MORALA de la parlamentarul meu?

Un mesaj clar, negru pe alb asemenea unui strigăt: ce principii de morală, de etică trebuie să aibă aleşii noştri? În alte cuvinte, e nevoie de morală pentru a administra, guverna viaţa celorlalţi? E nevoie ca noi să le cerem etică celor care ne conduc şi doresc să ne conducă?

Prof. Florin I. Bojor

About Florin Ioan Bojor

teolog, filosof, traducator, jurnalist si politician roman. teólogo, filósofo, traductor, periodista y político rumano. theologian, philosopher, translator, journalist and politician Romanian.

Posted on Noiembrie 10, 2012, in Opinii şi Activităţi and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

