Test Religie Ortodoxă la Liceul Tehonologic de Servicii Bistriţa

Florin I. Bojor - profesor Liceul de Servicii Bistrita

Florin I. Bojor – profesor Liceul de Servicii Bistrita

Cursul de Religie 2012 – 2013 se apropie deja de finalul primei părţi: Antropologia creştină. Pe tot parcursul acestor săptămâni (în conformitate cu conţinutul de idei al programei şcolare), ne-am întrebat ce rol are gândirea, mentalitatea sau viziunea despre om în ceea ce înseamnă “fericire”. Am început prin a asculta melodia preferată pentru a înţelege care este viziunea, concepţia fiecăruia despre om; apoi am discutat despre valorile, categoriile fundamentale ale timpului nostru postmodernitatea; ne-am întrebat ce legătură au acestea cu manifestările religioase şi am analizat mentalităţile din România raportându-le la valori precum dragostea, banii şi sănătatea.

În cele din urmă am dezbătut tradiţiile, riturile sau manifestări religioase cu ocazia Zilei Morţilor şi ne-am concentrat atenţia spre mesajul central al creşinismului: învierea.

Testul Parţial pentru Semestrul I la Religie Ortodoxă, la Liceul de Servicii Bistriţa, îl găsiţi mai jos. Mult succes! Dumnezeu să vă ajute!

Prof. Florin I. Bojor

Test Religie Ortodoxă la Liceul Tehonologic de Servicii Bistriţa

About Florin Ioan Bojor

teolog, filosof, traducator, jurnalist si politician roman. teólogo, filósofo, traductor, periodista y político rumano. theologian, philosopher, translator, journalist and politician Romanian.

Posted on Noiembrie 6, 2012, in Opinii şi Activităţi and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

