Campanie Civică: Vreau Morală de la Parlamentarul meu?

Campanie Civică: Vreau Morală de la Parlamentarul meu?

Campanie Civică: Vreau Morală de la Parlamentarul meu?

După ce nu mi-am depus candidatura în calitate de candidat independent pentru alegerile parlamentare din 9 decembrie 2012, lansăm astăzi campania civică: vreau morală de la parlamentarul meu?

Se înţelege de la sine de ce nu mi-am depus candidatura: un candidat independent se află la limita imposibilului în privinţa depunerii unei candidaturi la parlamentare. Spre exemplu, pe Colegiul I unde eu am vrut să candidez erau necesare 3.183 de semnături în patru exemplare, cu codul numeric personal al celor care semnează, cu datele din buletin, domiciliu şi aşa mai departe, etc. E aproape imposibil într-un timp atât de scurt să strângi atâtea semnături…

Unii au interpretat faptul că nu mi-am depus candidatura ca un eşec. Consider că ar avea dreptate dacă finalitatea activităţii mele ar fi una politica, însă drumul meu se îndreaptă spre preoţie, iar acest demers civic este o simplă mişcare din întrega construcţie publică şi civică în care cred: curentul de gândire postmodernitatea creştină.

Alţii au calificat acelaşi lucru ca o lipsă de maturitate politică sau irealism, însă atâta timp cât finalitatea mea este manifestarea creştinismului în societate şi propovăduirea necesităţii de morală, chiar şi acest demers este un pas înainte.

Ce e îmbucurător? Calea pe care mergem este calea dorită şi de oameni: morala! iar atunci când vom deveni suficient de cunoscuţi şi prin coerenţa nostră credibili, gândirea creştină se va descoperi mult mai mult. Iar ca demonstraţie a ceea ce spun stă exerciţiul echipei noastre de a strânge semnături. Am ieşit în oraş şi printr-o metodă ingenioasă ni s-au adresat 15 persoane cărora le-am cerut semnătura: 3 persoane ne-au cerut bani, altele trei au vrut să semneze însă nu ştiau datele de identitate, iar restul de nouă au semnat după 5-10 minute de discuţii cu fiecare în parte.

Campanie Civică: Vreau Morală de la Parlamentarul meu?

Campanie Civică: Vreau Morală de la Parlamentarul meu?

Astfel, le mulţumim celor 1000 de persoane care şi-au deschis inima şi încrederea spre mesajul nostru şi ne-ar fi acordat semnătura lor de încredere.

De aceea, munca noastră merge mai departe anunţând campania civică: vreau morală de la parlamentarul meu?

Pe lângă aceast punct ne întrebăm dacă mai aveţi încredere în ideologiile şi partidele politice din România? Dacă credeţi că parlamentarul care vă va reprezenta va schimba ceva? Dacă este nevoie de dreptate socială în România? Dacă creştinii ar trebui să se implice în spaţiul public? Şi ce ar trebui să facem pentru binele comun al societăţii?

O Campanie de Conştientizare Civică: Vreau Morală de la Parlamentarul meu?

Aşteptăm răspunsurile dumneavoastră:

– prin poştă sau direct la adresa: str. Apicultorilor, nr. 23, Bistriţa

– prin e-mail: campaniecivica@yahoo.com

Vă mulţumim!

Prof. Florin I. Bojor

http://www.florinioanbojor.wordpress.com

About Florin Ioan Bojor

teolog, filosof, traducator, jurnalist si politician roman. teólogo, filósofo, traductor, periodista y político rumano. theologian, philosopher, translator, journalist and politician Romanian.

Posted on Octombrie 30, 2012, in Opinii şi Activităţi and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

