Ultima oră de Religie la Colegiul Naţional „Liviu Rebreanu” din Bistriţa

Florin Bojor

Profesor de Religie la Liviu Rebreanu

Dragi prieteni, cu care în cursul anului şcolar 2011 – 2012 am dezbătut problema „fericirii”, am plăcerea să vă invit la ora de încheiere a cursului nostru, vineri, 25 mai 2012, în curtea Colegiului Naţional „Liviu Rebreanu” la ora 14.00. (dupa cursuri)

Timp de 9 luni am analizat împreună diferitele gândiri, mentalităţi ale României actuale (antropologia egoist-posesivă, comunist-nazistă, postmodernă hedonistă şi postmodernă creştină) căci, în funcţie de gândirea noastră va fi şi fericirea noastră sau mai bine zis speranţa de fericire.

Apoi, am cunoscut o parte din fericirea creştinilor manifestată în spaţiul public: cultul creştinilor şi am discutat despre comunitatea şi unirea lor prin euharistie, adică trupul şi sângele Dumnezeului creştin, Iisus Hristos.

După vacanţa de iarnă am meditat asupra prieteniei şi relaţiilor cu cei din jurul nostru şi consumul produselor alcool, droguri şi tutun. Am făcut un mic excurs cu privire la moarte şi la viaţa de după moarte,  iar partea următoare a avut ca şi subiect central sexualitatea.

După vacanţa de Paşti, am vorbit despre învierea din morţi a Mântuitorului creştinilor, Iisus Hristos, centrul predicii creştinilor.

Acum am ajuns la finalul incursiunii noastre în ceea ce poate însemna fericirea. Vă aştept la întâlnirea finală a cursului nostru pentru a afla mesajul dumneavoastră, care l-aţi adresat la începutul anului şcolar.

Vă mulţumesc!

Prof. Florin I. Bojor

About Florin Ioan Bojor

teolog, filosof, traducator, jurnalist si politician roman. teólogo, filósofo, traductor, periodista y político rumano. theologian, philosopher, translator, journalist and politician Romanian.

Posted on Mai 23, 2012, in Opinii şi Activităţi and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

