Maribel MasVida: Ioan a înţeles durerea noastră

Ioan Bojor

Ioan Bojor

Din Partea Doamnei Maribel, patroana Cramei Mas Vida

Multe cuvinte nu pot adăuga la cuvintele pe care cu siguranţă le vor rosti preoţii la înmormântarea lui Ioan. Aş vrea să spun numai atât, atunci când l-am cunoscut pe Ioan Bojor, acum două luni, chiar în acea zi a murit soţul meu, tatăl fiicei mele. Ioan a ştiut să ne înţeleagă durerea noastră şi să ne ajute cu toată puterea lui, cu entuziasmul său şi cu bucuria ce o revărsa în aceste momente atât de dificile pentru noi. Acum mi-ar place să am şi eu puterea asta, ca să vă transmit vouă ceea ce ne-a transmis el nouă.

Credeţi-mă, când s-a prezentat la noi acasă a venit cu bucuria prestigiul pe care copiii lui, Florin şi Florina, şi soţiei lui, Garofiţa, o au. El nu a venit singur, ci a venit cu toată familia sa, căci vorbea mereu la plural. Ne-a împărtăşit bucuria lui de a munci şi a avea grijă de pământuri, precum o făcea soţul meu. Dumnezeu să-i păzească şi să-i ierte pe amândoi!

Vă îmbrăţişez cu toată afecţiunea mea!

Maribel

About Florin Ioan Bojor

teolog, filosof, traducator, jurnalist si politician roman. teólogo, filósofo, traductor, periodista y político rumano. theologian, philosopher, translator, journalist and politician Romanian.

Posted on Februarie 20, 2012, in Opinii şi Activităţi and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

