La căpătâiul tatălui meu

Ioan Bojor

Pe Crucea Ta stăm înşiraţi în cuie

Şi paşii noştri duc către mormânt,

Fără a şti când e şi unde

Credinţa noastră cere un pământ.

Ne-am risipit viaţa şi unde nu e

Şi-am alergat în faptă şi cuvânt,

Fără a şti când locul şi ceasul vine

Cu uşa care duce pe un alt pământ.

Între dorinţe, gânduri şi cerinţe

Ne-am învârtit în cercul vieţii strâmt,

Şi căutam să dorm pe Crucea Ta, Iisuse

Fără a şti că Crucea Ta e pe un alt pământ.

Din toţi cei ce-i avem în astă lume

Când pleacă tatăl tău fără cuvânt,

Ai vrea să-i simţi buzele calde pe-a ta frunte

Şi să îţi spună că-i este bine pe acel pământ.

Dar mută este poarta care ne desparte

Şi numai Domnul s-a întors ca să ne dea cuvânt,

De atunci, iubind ne tot rugăm în coate

Ca să te joci cu tata pe acel pământ.

După ce lumina rece a soarelui dispare

Şi întunericul mă muşcă trimfând,

Mă-ntorc la tine să îţi cer iertare

Şi te aştept în prag pentru un nou pământ.

Florin I. Bojor

About Florin Ioan Bojor

teolog, filosof, traducator, jurnalist si politician roman. teólogo, filósofo, traductor, periodista y político rumano. theologian, philosopher, translator, journalist and politician Romanian.

Posted on Februarie 8, 2012, in Opinii şi Activităţi and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

