Înmormântarea lui Ioan Bojor

Ioan Bojor

Ioan Bojor în vârstă de 59 de ani a murit într-un accident de muncă în Spania.

Pe 24 ianuarie 2012, la 10:30, într-un accident de muncă în Spania (Cistella, Catalunia), tatăl meu, Ioan Bojor, în vârstă de 59 de ani a murit. Dumincă seara va fi repatriat în România, în Bistriţa, Transilvania; în oraşul în care a locuit împreună cu familia sa.

Ioan Bojor a fost un familist convins sprijindu-şi familia cu toată priceperea, munca şi dragostea. În plan public a fost membru fondator al mai multor organzaţii din Diasporă: Partidul Românilor din Spania, PIRUM; Casa România din Catalunia – Centrul Cultural Român din Barcelona; Asociaţia Culturală Română – Catalană;  Mişcarea Românilor din Europa, MRE.

Pentru mine tata a însemnat persoana cu care am visat cel mai mult, întărindu-mă cu tot ce a putut în momentele cruciale ale vieţii: când am început drumul preoţiei şi eram dezamăgit că nu puteam cânta; când am mers la studii în Spania; când am făcut Dicţionarul Român – Catalan / Catalan – Român; când mi-am început drumul politic şi cultural, precum şi continuarea drumului spre preoţie…

Înmormântarea lui Ioan Bojor va avea loc marţi, 7 februarie 2012, la Capela Municipală din Bistriţa, str. Tărpiului, la orele 13:00. Toţi apropiaţii şi cunoscuţii noştri sunt aşteptaţi la înmormântare!

Dumnezeu să-l ierte şi iertaţi-l şi dumneavoastră dacă v-a greşit cu ceva!

Prof. Florin I. Bojor

About Florin Ioan Bojor

teolog, filosof, traducator, jurnalist si politician roman. teólogo, filósofo, traductor, periodista y político rumano. theologian, philosopher, translator, journalist and politician Romanian.

Posted on Februarie 4, 2012, in Opinii şi Activităţi and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. i-mi pare sincer rau „condoleante”

  2. domnule Florin Ioan Bojor,

    Dumnezeu să-l ierte pe tatăl dumneavoastră!

    Am nimerit la un timp nepotrivit pentru a face cunoștință. Am aflat abia acum de dvs și de reușita cu dicționarul Catalan-Român și Român Catalan. Eram interesat cum aș putea face rost de un exemplar. V-aș rămîne recunoscător. Pot trimite contravaloarea inclusiv poșta prin western union. Locuiesc în Australia.
    pasiunea mea de căpătîi e istoria și credința istoria adevărată. De tînăr am descoperit că sîntem mințiți din multe motive despre trecutul adevărat. Asta m-a determinat să mă adîncesc tot mai mult în studierea lui.
    printre domeniile pe care le abordez se află desigur filologia și studiul limbilor. Am folosit foarte mult scrierile pentru descifrarea adevărului alături de descoperiri arheologice, genetică, geologie, biblia. și multe alte științe care-și dau concursul în stabilirea istoriei adevărate.
    de multă vreme consider unele limbi din Europa ca fiind înrundite cu limba română. Una dintre ele e desigur limba catalană.
    sînt interesat de fonetica limbii catalane care are foarte mult în comun cu limba română.
    v-aș fi recunoscător dacă m-ați putea ajuta în acest sens. Mai precis sînt interesat de regulile fonetice de pronunțare.
    aștept un răspuns pe adresa mea de e-mail care vă este cunoscută acum.

    numai bine și sănătate!

Lasă un răspuns

