El funeral de Joan Bojor

Ioan Bojor

Ioan Bojor, 59 anys va morir en un accident de treball a Catalunya.

El 24 de gener de 2012, a les 10:30, en un accident de treball a Catalunya (Cistella), el meu pare, John Bojor, de 59 anys va morir. Diumenge será repatriat a Romania en Bistrita, Transsilvània, a la ciutat on vivia amb la seva família.

Era un home de família i va donar a la família tota seva habilitat, treball i amor. En el pla públic, era un membre fundador de diverses organitzacions de la diàspora romanesa: El Partit Iberic dels Romanesos, PIRUM, la Casa Romania de Catalunya – el Centre Cultural Romanès a Barcelona, l’Associació Cultural Romanesa – Catalana, el Moviment dels Romanesos a Europa, MRE.

Per mi, el meu pare significa la persona amb qui més he somiat, em va enfortir amb tot el que va poder en els moments crucials de la vida: quan vaig començar el camí pel sacerdoci y em vaig decebre que no podia cantar, quan me’n vaig anar a estudiar a Espanya, quan vaig fer el Diccionari Romanès – Català / Català – Romanès, quan vaig començar el meu camí polític i cultural i, ara quan segeixo el camí cap al sacerdoci …

El funeral de Ioan Bojor es durà a terme dimarts, 7 de febrer del 2012, a la Capella Municipal de Bistrita, a les 13:00 hores. Tots els nostres parents i amics esteu esperats al funeral!

Que Déu el perdoni i el perdoneu vosaltes també!

Prof. Florin I. Bojor

About Florin Ioan Bojor

teolog, filosof, traducator, jurnalist si politician roman. teólogo, filósofo, traductor, periodista y político rumano. theologian, philosopher, translator, journalist and politician Romanian.

Posted on Februarie 2, 2012, in Opinii şi Activităţi and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

