Profesor la Liviu Rebreanu

 

Florin Bojor

Profesor de Religie la Liviu Rebreanu

12 septembrie: prima zi de şcoală în calitate de profesor de Religie în România la Colegiul Naţional Liviu Rebreanu din Bistriţa.

 

Am aşteptat această zi 20 de ani ca să revin în şcoala unde am studiat ciclul primar şi ciclul gimnazial. Când pleci ca şi copil şi te întorci „acasă” ca şi profesor e o împlinire extraordinară… atunci simţi cum mâna lui Dumnezeu lucrează. Te învârţi în mijlocul elevilor şi te vezi tu însuţi în ei, te vezi crescând, plângând, iubind, bucurându-te, te vezi imortal, oglindit într-o atemporalitate trecătoare…

 

Am urât şcoala din răsputeri, căci m-a rupt de universul inocenţei şi am intrat în gura leilor. Am urât-o atât de mult încât m-am întors la ea pentru o carieră didactică.

 

Cariera mea didactică asemenea celei politice, culturale şi sociale se încadrează în pregătirea evanghelică pentru a ajunge la slujirea preoţească.

About Florin Ioan Bojor

teolog, filosof, traducator, jurnalist si politician roman. teólogo, filósofo, traductor, periodista y político rumano. theologian, philosopher, translator, journalist and politician Romanian.

Posted on Septembrie 12, 2011, in Opinii şi Activităţi and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

